Nombre de messages : 196 Date de naissance : 02/05/1960 Age : 64 Localisation : Rosporden Date d'inscription : 26/09/2006
Sujet: a little english Mar 17 Oct 2006, 00:55
For Elvireman...yes I understand english a little and when it's becoming too much difficult,I have my heavy dictionnary on my knees!!! I just saw that my friend "Bartemon" made a post about the lights I create...if you could have a look!...go and see on "sound of the fifties",go on "accueil" and you will see on the right "la page à Pat" Bye!!! Pat
BIRDY ADMINISTRATRICE
Nombre de messages : 41735 Date de naissance : 05/12/1964 Age : 59 Localisation : Aux portes des Monts d'Arées emploi : Forumeuse Date d'inscription : 10/03/2006
Sujet: Re: a little english Mar 17 Oct 2006, 08:58
C'est vrai que tes lampes sont vraiment supers, tu as vraiment un sacré talent dans la création, Raymond Loevy t'aurait engagé !!!
Je met le lien de Bartemon pour que Greg puisse aller les voir car je ne suis pas sure qu'il connaisse ce site
For you Greg http://bartemon.net/wrapper/index.php?file_wrap=pageapat.htm
Elvirema Invité
Sujet: Your Lamps Mer 18 Oct 2006, 00:03
Hi Pat,
I saw your lamps. They are beautiful. It must take a long time to build a lamp. I enjoyed the sun records lamp the most. But... where is your Johnny cash lamps? :lol!: How did you learn to build lamps?
In French:
J'ai vu tes lampes. Elles sont magnifiques! Cela prend du temps de fabriquer une lampe. Celle que je préfere est celle avec SUN Records. mais... où est celle avec Johnny Cash? :lol!: Comment as-tu appris à fabriquer des lampes? (Translation by ElvireSheely)