FORUM ROCK CITY BOOGIE FORUM Rock'n'roll 50's, Rockabilly, Hillbilly... Clothes, Cars, Flyers, all Forties and Fifties |
|
| Elvis A Paris - Updated - Book | |
| | Auteur | Message |
---|
Invité Invité
| Sujet: Elvis A Paris - Updated - Book Jeu 11 Sep 2008, 00:59 | |
| Elvis à Paris - UpdatedBy: Elvis Australia Source: For Elvis Fans Only September 10, 2008 - 7:08:57 AM Elvis Book News Elvis à Paris - Elvis Presley in Paris
|
The renewed version of the picture book Elvis à Paris is out now. This release is an upgrade off the first release from a few years ago. A huge amount of unreleased material has popped up after the first edition of the book was published. The selection of newly discovered pictures was so huge, that after the book was printed, they added an appendix with even more great pictures. Elvis Presley's arrival in Paris was an exceptional event; although he had to go to Germany to discharge his military obligations, the capital of France is the only one outside the US where he went of his own free will. What's more he came to Paris three times! He often told those close to him that his trips to Paris were among his best memories. BUY => Elvis à Paris => http://www.elvis.com.au/presley/books/book_elvis_a_paris.shtml |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Elvis A Paris - Updated - Book Jeu 11 Sep 2008, 12:34 | |
| sympa ce bouquin sur elvismoins de 100 $ .....
Price:
document.write(getProductPrice("$","\,",2,".",false, true, 513,"inc GST within Australia","inc GST within Australia","International Orders",0,true)); $99.95
document.write(getPriceInfo(513,"inc GST within Australia","inc GST within Australia","International Orders",0,true)); inc GST within Australia |
| | | Invité Invité
| | | | Invité Invité
| Sujet: Re: Elvis A Paris - Updated - Book Jeu 11 Sep 2008, 16:16 | |
| Très beau Livre de Jean-Marie POUZENC qui est le Boss du FAN CLUB ELVIS MY HAPPINESS à PARIS c'est un Livre de 155 Pages que je possède avec une Dédicace de Mr POUZENC , ils y a beaucoups de Photos Noir et Blanc de ces venus en JUIN 1959 et également en Janvier 1960
Rcommandé les Livres Suivants: 50 ans avec ELVIS (J.M POUZENC) Elvis PRESLEY (la DISCOGRAPHIE Française) J.M POUZENC avec tous les Originaux Français + Leurs Cotes
Autres BOOKS -The ROCK N' ROLL YEARS MY WISH CAME TRUE Période 1954-58
-ELVIS IN TEXAS de Lori TORRANCE Période 1954-58 tous ces Shows effectués dans cet état 224 Pages en Noir et Blanc Vraiment SUPERBE |
| | | BIRDY ADMINISTRATRICE
Nombre de messages : 41735 Date de naissance : 05/12/1964 Age : 59 Localisation : Aux portes des Monts d'Arées emploi : Forumeuse Date d'inscription : 10/03/2006
| Sujet: Re: Elvis A Paris - Updated - Book Jeu 11 Sep 2008, 16:59 | |
| Qu'est ce que j'aurais aimé être à Paris à ce moment là !!! hihihihi | |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Elvis A Paris - Updated - Book Jeu 11 Sep 2008, 17:03 | |
| Qu'est ce que j'aurais aimé être à Paris à ce moment là !!! hihihihi Et OUI MIss BIRDIE , mais nous ne voyons pas le IMAGES PS: je connaissait le Carré BLANC mais pas la Croix ROUGE |
| | | BIRDY ADMINISTRATRICE
Nombre de messages : 41735 Date de naissance : 05/12/1964 Age : 59 Localisation : Aux portes des Monts d'Arées emploi : Forumeuse Date d'inscription : 10/03/2006
| Sujet: Re: Elvis A Paris - Updated - Book Jeu 11 Sep 2008, 17:23 | |
| Ben voui, j'avais envie aujourd'hui de ne mettre que des carrés blancs avec des croix rouges, elles sont belles non ? | |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Elvis A Paris - Updated - Book Jeu 11 Sep 2008, 23:00 | |
| |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Elvis A Paris - Updated - Book | |
| |
| | | | Elvis A Paris - Updated - Book | |
|