Nombre de messages : 41735 Date de naissance : 05/12/1964 Age : 59 Localisation : Aux portes des Monts d'Arées emploi : Forumeuse Date d'inscription : 10/03/2006
Sujet: Johnny Burnette - Boppin´ Rosalie Mer 21 Aoû 2013, 17:56
BOPPIN' ROSALIE (Johnny & Dorsey Burnette) JOHNNY & DORSEY BURNETTE (Imperial, first rel. 1988)
Well, you're my sweet-sweet boppin' Rosalie You're my sweet-sweet boppin' Rosalie Well, you look so good, you dress so fine You sparkle like a neon sign You're my sweet-sweet boppin' Rosalie Rosalie, Rosalie You're my sweet-sweet boppin' Rosalie Well I like you like you like me Like a bear likes the honey from a hollow tree You're my sweet-sweet boppin' Rosalie Rosalie, Rosalie You're my sweet-sweet boppin' Rosalie Well, you look so good, you dress so fine You sparkle like a neon sign You're my sweet-sweet boppin' Rosalie
Well, you're my sweet-sweet boppin' Rosalie You're my sweet-sweet boppin' Rosalie Well I like you like you like me Like a bear likes the honey from a hollow tree You're my sweet-sweet boppin' Rosalie Rosalie, Rosalie You're my sweet-sweet boppin' Rosalie Well, you look so good, you dress so fine You sparkle like a neon sign You're my sweet-sweet boppin' Rosalie You're my sweet-sweet boppin' Rosalie You're my sweet-sweet boppin' Rosalie