Nombre de messages : 41735 Date de naissance : 05/12/1964 Age : 59 Localisation : Aux portes des Monts d'Arées emploi : Forumeuse Date d'inscription : 10/03/2006
Sujet: Lee Dresser and the Krazy Kats - Beat out my love Mar 13 Aoû 2013, 09:13
BEAT OUT MY LOVE (Lee Dresser) LEE DRESSER & THE KRAZY KATS (DAMON D-12350, 1960)
I'm like a ring tailed monkey, a-hangin' from a bamboo tree I'm like a native in the jungle, as restless as I can be And if I hear you stalkin' through the grass I wanna get a message to you fast I'm gonna pick up a log and a-beat out my love for you I'm like an apeman Tarzan swingin' from a long great vine And I'm a-lookin' for you, so that I can make you mine I would climb on a tree, so good and high Then let out with that Tarzan cry Then I pick up a log and a-beat out my love for you All right!
Well, now that I'm in the jungle, I'll do as the natives do I'll do things their way and act like it's nothing new And if I see you sittin' in a cool glade I'm gonna make the loudest sound ever made 'Cause I'm gonna pick up a log and a-beat out my love for you Well, I'm gonna pick up a log and a-beat out my love for you Yeah, beat out my love for you Oh, yeah-yeah-yeah, honey you know I'm gonna beat out my love for you
Boogie boy Méga Rockin
Nombre de messages : 4441 Date de naissance : 29/01/1971 Age : 53 Localisation : France Date d'inscription : 20/11/2007
Sujet: Re: Lee Dresser and the Krazy Kats - Beat out my love Mar 13 Aoû 2013, 09:34
OH souvenirs celle ci pour moi ...
BIRDY ADMINISTRATRICE
Nombre de messages : 41735 Date de naissance : 05/12/1964 Age : 59 Localisation : Aux portes des Monts d'Arées emploi : Forumeuse Date d'inscription : 10/03/2006
Sujet: Re: Lee Dresser and the Krazy Kats - Beat out my love Mar 13 Aoû 2013, 11:49
Boogie boy a écrit:
OH souvenirs celle ci pour moi ...
des bons souvenirs, j'espère !
Boogie boy Méga Rockin
Nombre de messages : 4441 Date de naissance : 29/01/1971 Age : 53 Localisation : France Date d'inscription : 20/11/2007
Sujet: Re: Lee Dresser and the Krazy Kats - Beat out my love Mar 13 Aoû 2013, 12:08
Oh ben oui Quand je la jouais dans le Nord je la presentais comme "Beloute my love" C'était avant la "folie des ch'tis"
Je dois avoir une version radio en CD mais j suis trop nul en informatique pour la balancer ici
Contenu sponsorisé
Sujet: Re: Lee Dresser and the Krazy Kats - Beat out my love